Serwis podstawowy

Bezpłatny, pierwsze 12 miesięcy od daty zakupu.

Zakres usług objętych serwisem

  • aktualizacja oprogramowania (pobranie nowej wersji z internetu za pomocą modułu aktualizacji)
  • zgłoszenia serwisowe: forma kontaktu: telefon lub e-mail w godz. 8:00 – 16:00; poniedziałek – piątek
    Maksymalny czas rozmowy dla jednego wsparcia technicznego/konsultacji telefonicznej – 10 min.
    Maksymalny czas wszystkich rozmów telefonicznych w obrębie jednego miesiąca – 60 min.
    Telefon: + 48 571 402 370
    e-mail: pomoc@maciosoft.pl
  • usunięcie każdej awarii krytycznej.

Awaria krytyczna to błąd w programie niezależny od czynników zewnętrznych uniemożliwiający:

  • zalogowanie się do programu
  • wystawienie faktury sprzedaży
  • wystawienie dokumentu zlecenia transportu/spedycji.

Czas reakcji/usunięcia awarii krytycznej 24/80 h, poniedziałek-piątek 08.00-16.00.

W przypadku awarii krytycznej Klient jest zobowiązany zgłosić ją w formie pisemnej z dokładnym opisem i zrzutami z ekranu oraz przesłania systemowego raportu błędów. W celu skrócenia czasu usunięcia awarii może być potrzebny zdalny dostęp do serwera bazy danych i stacji roboczej użytkownika.
Niezbędne jets też podanie imienia i nazwiska osoby zgłaszającej wraz z telefonem kontaktowym.

Uwaga! Usługa nie obejmuje elementów realizowanych w ramach indywidualnych wdrożeń np. indywidualne wzorce wydruków, raporty i analizy danych oraz skrypty wdrożeniowe.

Serwis podstawowy

Wsparcie techniczne i aktualizacja po okresie pierwszych 12 miesięcy płatny 20% wartości oprogramowania, nie uwzględniającej udzielonych rabatów.

Zakres usług objętych serwisem j/w.

Uwaga !!! Przedłużenie wsparcia technicznego i aktualizacji należy wykupić w okresie max. do dwóch tygodni od daty upłynięcia poprzedniego okresu abonamentowego.

Cena wsparcia technicznego i aktualizacji dla Klientów nie posiadających wsparcia w poprzednim okresie abonamentowym wynosi min. 40% wartości programu.

Serwis dodatkowy

Zakres i koszt wg indywidualnych ustaleń z Klientem.

Nasi Klienci

Liczby, które mówią same za siebie

0
Lat doświadczenia w branży IT oraz systemach TMS
0
Firm korzystających z naszego systemu
0
Indywidualnych wdrożeń dostosowanych do potrzeb
0
Klientów pracujących zdalnie na naszych serwerach

Co mówią o nas Klienci

Program SPEDTRANS bardzo pomógł nam poukładać procesy w firmie, co przełożyło się na wielki skok w rozwoju. Wiele modułów oraz funkcjonalności, które dostarcza program, pozwala na bardziej efektywną pracę.

Piotr Rzążewski, CO-Founder, ZOYA Logistics Group

Współpraca z Maciosoft była zawsze płynna i efektywna, a ich zespół wykazywał się dużą elastycznością i responsywnością. Dzięki SPEDTRANS nasze procesy stały się bardziej efektywne i uporządkowane.

Magdalena Wasilewska, Dyrektor Zarządzająca, EJKO

Oprogramowanie SPEDTRANS marki Maciosoft, z którą współpracujemy od wielu lat, to niezwykle wartościowe narzędzie, które znacząco ułatwia zarządzanie procesami logistycznymi w naszej firmie. Jego wdrożenie przynosi szereg korzyści, które wpływają na efektywność działań oraz oszczędność czasu i kosztów.

Tobiasz Wąsowski, CEO, Dział Zarządzania, Everest Logistics